johnoc氏より

(Google翻訳)
こんにちは、みんな。
先週更新ニュースレターをリリースしてから遅れました。
私たちがニュースをリリースすることを妨げた最後の問題がいくつか出てきました。
これらはほとんど解決されましたので、私たちが今週計画したアップデートをリリースすることを楽しみにしています。

私は遅れが残念ではないことを理解していますが、打ち上げ前のこの最終段階では、カルダノを大成功に導くために尽力しています。

私はあなたにこの最後のマイルの継続的な信念をお願いします。
その後、カルダノはそれについて語ります。



(原文)
Hi all.
We had a delay last week over releasing our update newsletter.
A few last minute issues came up which prevented us from releasing the news.
These have mostly been resolved so I look forward to releasing the update we had planned this week. I understand that delays can be frustrating, but in this final stage before launch we are all working incredibly hard to make Cardano a great success.
I ask for you continued belief in this last mile, after which Cardano will speak for itself.